Ansøgningsprocedure 

Ansøgninger om støtte sendes til Ballettens Venner pr. mail: info@ballettens-venner.dk og skal indeholde en motiveret ansøgning med beskrivelse af formål, ansøgte beløb med budgetoverslag og kontaktinformationer. Husk at vedhæfte relevant dokumentation. Det skal oplyses, hvis der søges støtte flere steder.
 
Ballettens Venners bestyrelse vurderer indkomne ansøgninger ved næstkommende bestyrelsesmøde. Den næste ansøgningsfrist for behandling af ansøgning ved bestyrelsesmøde i januar 2018 er den 08.01.2018.

 
 
 
 
 

Ballettens Venner er også at finde på Facebook - Følg os her

Ballettens Venner

Kontakt

Kontortid: Tirsdag kl. 15-17 (dog ikke i skoleferier) Tlf: 33 69 65 89

Bestyrelsesformand Hanne Outzen

Høtoften 2, 2830 Virum Telefon: 45 85 15 80 info@ballettens-venner.dk

Mailadresse

info@ballettens-venner.dk

Kasserer Judith Larsen

Thøger Larsens Allé 25, 2750 Ballerup Mobil 40 88 11 66 info@ballettens-venner.dk

Post adresse

Ballettens Venner, c/o Det Kgl. Teater Postboks 2185, 1017 København K