Ansøgningsprocedure 

Ansøgninger om støtte sendes til Ballettens Venner pr. mail: info@ballettens-venner.dk og skal indeholde en motiveret ansøgning med beskrivelse af formål, ansøgte beløb med budgetoverslag og kontaktinformationer. Husk at vedhæfte relevant dokumentation. Det skal oplyses, hvis der søges støtte flere steder.
 
Ballettens Venners bestyrelse vurderer indkomne ansøgninger ved næstkommende bestyrelsesmøde. Den næste ansøgningsfrist for behandling af ansøgninger er den 20.08.2024.

 
 
 


 
 

Ballettens Venner er også at finde på Facebook - Følg os her

Ballettens Venner

Foreningens kontortid:

Kontortid: Tirsdag kl. 15-17 (dog ikke i skoleferier) Tlf: 21 94 68 91

Bestyrelsesformand Hanne Outzen

Centervejen 2F, 1 sal, 3230 Græsted Telefon: 45 85 15 80 Mobil: 21 94 68 91 info@ballettens-venner.dk

Mailadresse

info@ballettens-venner.dk

Kasserer Marianne Bech Petersen

Strandboulevarden 77b 1.tv, 2100 København Ø Mobil: 20 21 94 14 Kontortid: Mandag 16 - 18, dog ikke mandag i september måned. info@ballettens-venner.dk

Post adresse

Ballettens Venner, c/o Det Kgl. Teater Postboks 2185, 1017 København K